Rawri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tervetuloa Rawriin - japanilaista muotia- ja kieltä käsittelevälle foorumille.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Japani Japanissa ja Japani Suomessa.

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Jäähiutale.

Jäähiutale.


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 30.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Empty
ViestiAihe: Japani Japanissa ja Japani Suomessa.   Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Icon_minitimeLa Elo 15, 2009 4:29 am

Tämä ei varmaan kuulu tänne, tai alkuperänen aihe ei kuulunut. Minä pistän sen kuulumaan.

Täällä siis on yleistä keskustelua Japanilaisesta muodista ympäri maailmaa Suomea. Vai pidätkö vain vaatteista, mutta et ikinä haluaisi pukea/omistaa esimerkiksi.. Lolilta mekkoa?

Itselläni on, sieltä yksinkertaisimmasta päästä, japidän kovasti( senmukana tulleesta roinasta: Rannejutut, risitiketju, kravaatti). Haluaisin omistaa myös harajuku-tyylisiä vaatteita, koska en ole ihan sellainen RöyhelöInnocent-tyyppi. : DD Toki on niitä Gothic hameita, joita kuolaan. .__. <3

Mutta, ettei tämä mene minun kuolaamiseen, ole hyvä ja kerro itsekin, mitä haluasit omistaa/heittää pois. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Pähkinänkuori

Pähkinänkuori


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Helsinki

Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Empty
ViestiAihe: Vs: Japani Japanissa ja Japani Suomessa.   Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 12:51 am

Oon aina ihaillu niitä lolita-mekkoja Blippossa<3 ja sittenku kattoo hintaa, nii kyllä se kirpasee sydämmessä ;( mistäs kasa rahaa? Ei ainakaa pulloja kerää... Että sittenku saan omistettuu ainaki satasen nii juoksen Blippoon mekkoa hakeeman <3 ja toivotaan pian Smile Jäätis mukaa neuvomaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tharra

Tharra


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Espoo

Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Empty
ViestiAihe: Vs: Japani Japanissa ja Japani Suomessa.   Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Icon_minitimeMa Elo 17, 2009 1:03 am

Mä oon aina halunnut.. No kaikkea. Mä en siis yleensä pidä mistään vaatteista, mulle on ihan sama, mitä mä laittaisin päälle, ni kaipa tää vähän kompensoi sitä. Mut mä ihmettelen, kannattaako ostaa vältsysti bliposta, nimittäin sielä on ainakin tosi kallista, ja mun reppuki jonka ostin sieltä, on jo hajalla D: ... Mut, voise olla, et ne on laadukkaampia. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 68
Join date : 30.07.2009
Paikkakunta : Teuva

Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Empty
ViestiAihe: Vs: Japani Japanissa ja Japani Suomessa.   Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Icon_minitimeMa Elo 24, 2009 10:13 pm

Oon jo pitkään himoinnu sellasta musta-räikeä väristä hametta.
Kun sen saan niin YaY Sit ette enää kuule mistään muustakun siitä Razz !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://radorawr.foorumini.net
Sponsored content





Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Empty
ViestiAihe: Vs: Japani Japanissa ja Japani Suomessa.   Japani Japanissa ja Japani Suomessa. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Japani Japanissa ja Japani Suomessa.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Rawri :: Muoti Ja Pukeutuminen-
Siirry: